لایه ازن
لایه ازن به علت فعالیتهای صنعتی وشهری انسان در حال نازک شدن است .باکلیک برروی کلمه لایه
ازن انیمیشنی از چگونگی تشکیل این لایه ببینید.
لازم به ذکر است که برای دیدن آن احتیاج به برنامه فلش پلیر دارید.
+ نوشته شده در یکشنبه نوزدهم اسفند ۱۳۸۶ ساعت 19:12 توسط zahra saeadi
|
